2 תשובות
"כל אחד והשאיפות שלו..."
(עם תמונה של נרגילה)
עשו את זה אצלנו וזה היה ממש יפה.
(עם תמונה של נרגילה)
עשו את זה אצלנו וזה היה ממש יפה.
הייתי שפוי, הייתי נורמלי,
הגעתי לז'1 תראו מה קרה לי (:
הגעתי לז'1 תראו מה קרה לי (:
באותו הנושא: