2 תשובות
"כל אחד והשאיפות שלו..."
(עם תמונה של נרגילה)

עשו את זה אצלנו וזה היה ממש יפה.
הייתי שפוי, הייתי נורמלי,
הגעתי לז'1 תראו מה קרה לי (:
באותו הנושא: