7 תשובות
תקשיבי סינון לא בהרכח סינון אני לפעמים מסננת הרבה אנשים כי אני עסוקה או שאין לי אחוז אל תקחי את זה ללב או משהו
נעע, אל תעשי את זה
פשוט תגידי לו שזה מפריע לך.
זרקי איזו יציאה כזאת כמו "מה אתה מסנן"
"למה אתה סתם אומר שתתקשר" ואז תוסיפי חחח בסוף
אני תמיד מסננת בטעות יכול להיות שגם הוא אל תקחי את זה ברצינות
אני חושבת שפשוט דברי איתו על זה ישירות לפני שאת מתחילה בלתכנן נקמות (:
אולי הוא עסוק אל תתחילי לפתח מערכת יחסים רעילה כזאת סתם.
ואם הוא מסנן, בטוח שאת רוצה להיות במערכת יחסים עם מישהו כזה? ולהתנהג ככה? בשביל צה? זה לוקח לך זמן מהחיים, יש הרבה עצים ביער.
שואל השאלה:
לא יודעת זה מעצבן אותי שאני תמיד עונה וזמינה והוא זה כיאלו נס לתפוס אותו אבל כשהוא מתקשר הוא מתנהג כיאלו הוא רוצה אותי כיאלו מה הסרט שלך
אנונימית
תקשיבי הכי טוב שתאמרי לו שאת מרגישה ככה ואם הוא יתן לך להמשיך להרגיש ככה אז לא טוב לך ובשביל מה להמשיך את הקטע הזה?