12 תשובות
לא רעיון טוב כל העניין, אבל אפשר.
כן רק תוריד אמברקס
הכל טוב ויפה עד שהוא יתדרדר לך, בכל זאת אף אחד לא ילחץ על הברקס את יודעת
שואל השאלה:
אפשר בלי להוריד אמברקס? אני מפחדת שהוא יתדרדר
אנונימית
אי אפשר, ובגל זה אמרתי שזה לא רעיון טוב...זה עלול בקלות להשתבש.
קל מאוד לגרום לרכב להדרדר, אבל לעצור אותו כשאתה לא במושב הנהג זה כבר סיפור אחר.
כעקרון מעבירים תרכב לניוטרל ומורידים אמברקס אבל אם הרכב בירידה/ עלייה ממש אבל ממש אסור לעשות את זה, ואני גם לא רוצה להכניס לך רעיונות לראש. לדעתי זה לא חכם בכלל אם את לא מבינה גדולה ברכבים/ בעלת נסיון. פשוט תחכי שירדמו ותסעי ממש בשקט אחותי
מה את דה דוק שתצליחי לדחוף אותו? במקרה היחידהוא ידרדר לבדו ולא מאמין שתצליחי להספיק אותו
אז תניעי
אני מסכימה עם התגובה מעליי^ שכחתי לציין אבל גם אם תעבירי לניוטרל ותורידי אמברקס אני בספק רציני שתצליחי לדחוף את הרכב חחח
ניסיתם פעם לדחוף רכב על ניוטרל כשהוא באמברקס? כנראה שלא, כי זה משהו שגם ילד קטן יכול להזיז אם זה במישור, מניסיון ודאי.
לא צריך להיות חזק מדיי האמת אני כבר עשיתי את זה
אני פשוט חושב שהיא לא תצליח, ולא בשום קטע מזלזל
@grave אז מניסיון אני עונה לך שלא. אם מדובר בבחורה קטנה אני לא כל כך בטוחה שהיא תצליח וגם ממש עדיף שהיא לא תתעסק עם משהו במשקל כזה
פיזיקה בסיסית, הגלגלים יוצרים מצב שבו אין הרבה חיכוך שצריך להתגבר עליו.
את לא מרימה את המשקל של הרכב, רק דוחפת אותו.
וכשאני אומר מניסיון אני מתכוון לזה, אם אחותי הצליחה בגיל 9 לתת דחיפה לרכב, אין סיבה שהיא לא תצליח אם זה במישור.
אבל מה שכן, שנינו מסכימים על זה שזה לא רעיון טוב.