13 תשובות
kiwi
שואל השאלה:
כן אבל איזה אלבום ספציפי?
כן אבל איזה אלבום ספציפי?
יש לו שניים וקשה לי לבחור מה טוב יותר חחחח שניהם ממשטובים
שואל השאלה:
תבחרי את האחד שהוא עם הפקה יותר טובה לול
תבחרי את האחד שהוא עם הפקה יותר טובה לול
fine line
שואל השאלה:
תודה רבה :)
תודה רבה :)
hs1 יותר טוב מפיין ליין
שיר הכי טוב :
sign of the times
sign of the times
מההתחלה
השיר הכי טוב שלו לדעתי זה לייטס אפ שהוא מפיין ליין אבל הס1 יותר טוב בקיצור תתחיל/י מלהסטרים הס1
אני אוהבת אותו אבל אני בקושי שומעת אותו אז אין לי מושג
תשמעי את האלבומים שלו יש ביוטיוב או ספוטיפיי
השירים שלו ככ טוביםםםם אני שמעתי בלופים את האלבומים שלו
השירים שלו ככ טוביםםםם אני שמעתי בלופים את האלבומים שלו
תשמע/י קודם את האלבום הארי סטיילס(ככה קוראים לו אבל באנגלית) ותעברי לאלבום השני שלו פיין ליין(גם באנגלית)... שניהם ממש ממש טובים, ממליצה מאוד :)
רק אם תרצה/י אז תשמע/י גם מוואן דיירקשן, כל האלבומים טובים אבל האהוב עליי זה האחרון. מקווה שעזרתי :)
רק אם תרצה/י אז תשמע/י גם מוואן דיירקשן, כל האלבומים טובים אבל האהוב עליי זה האחרון. מקווה שעזרתי :)
באותו הנושא: