10 תשובות
נורמלי לגמרי
שואל השאלה:
^^^^כן נורמלי או כן מוזר?
אנונימית
נורמלי
כל הכבוד שאין לך טיקטוק הלוואי כולם היו כמוך
נורמלי סוף סוף מישהי חכמה שאין לה טיקטוק
אבל כן זה נורמלי לגמרי
כן נורמלי לא לכולם חייב שיהיו רשתות חברתיות וזה
אני יודע שזאת לא הייתה השאלה,
אבל כן- היינו יוצאים איתך.
אנונימי
זה כן נורמאלי אבל כמעט כל נער בדור הזה יש לו את זה...