6 תשובות
כשאני מרגישה שחסר לי משהו בעין
מידי פעם כשמתחשק לי גם
מידי פעם כשמתחשק לי גם
אממ אני שמה לכל מקום כשיש לי כוח
אירוע, יום הולדת .
שואל השאלה:
התאהבנו באוקטובר ודני פאנטום
לא הבנתם את השאלה ;)
התאהבנו באוקטובר ודני פאנטום
לא הבנתם את השאלה ;)
אנונימית
לפעמים בבית, או ליציאות בערב.
בבית..חחח אין לי כלכך לאן לצאת
אנונימית
באותו הנושא: