5 תשובות
כנראה אם היא לא תפתח שיחה הוא יפתח
גם גוגם
חצי
אני חושבת שלפעמים הם מחכים בדיוק כמו שלפעמים אנחנו מחכות
תלוי בבנאדם, יש כאלה שהם יחכו כדי "חא להציק" ויש כאלה שישלחו
באותו הנושא: