3 תשובות
הם לא יגידו לך במפורט איך להעלות
פשוט תערערי על הסעיפים שהורידו לך את הפרופיל
פשוט תערערי על הסעיפים שהורידו לך את הפרופיל
מיטב לא יעזרו לך בזה
תבקשי סיכום פרופיל חדש ותגידי למיטב שזה בגלל שיש לך מסמכים חדשים - תביאי בהוכחות שאין לך את מה שכתוב שם
פשוט תלכי לרופא שהנושא הזה קשור אליו ותסבירי לו מה כתבו לך שם ושזה לא נכון לדעתך
תבקשי סיכום פרופיל חדש ותגידי למיטב שזה בגלל שיש לך מסמכים חדשים - תביאי בהוכחות שאין לך את מה שכתוב שם
פשוט תלכי לרופא שהנושא הזה קשור אליו ותסבירי לו מה כתבו לך שם ושזה לא נכון לדעתך
שואל השאלה:
כתבו לי שיש לי סטייה קלה ומאוזנת במבנה עמוד השדרה ללא כאבים.
ומשהו שאני מתחת למטר 57 אני חושבת (אני מטר 65).
ומשהו על הראיה אבל הבנתי שאין עם זה בעיה ויש לי מספר למרחק ואני בכלל לא שמה משקפיים ואף פעם לא השתמשתי במשקפיים ואני מסתדרת ביום יום.
והוסיפו לי בעיית קשב וריכוז אבל ללא בעיה בתפקוד (יש לי קשב וריכוז ואני לוקחת קונצקטה)
ויש לי תת משקל שאני עובדת קשה על לעלות (47 קג).
ועוד משהו של מחיצה באף אבל במכתב שהבאתי מהרופאה אז היא כתבה שזה בסדר הבעיה ורק אם אני אצטרך ניתוח אז אני אעשה אבל כרגע הניתוח לא דחוף.
ונתנו לי פרופיל 64^
כתבו לי שיש לי סטייה קלה ומאוזנת במבנה עמוד השדרה ללא כאבים.
ומשהו שאני מתחת למטר 57 אני חושבת (אני מטר 65).
ומשהו על הראיה אבל הבנתי שאין עם זה בעיה ויש לי מספר למרחק ואני בכלל לא שמה משקפיים ואף פעם לא השתמשתי במשקפיים ואני מסתדרת ביום יום.
והוסיפו לי בעיית קשב וריכוז אבל ללא בעיה בתפקוד (יש לי קשב וריכוז ואני לוקחת קונצקטה)
ויש לי תת משקל שאני עובדת קשה על לעלות (47 קג).
ועוד משהו של מחיצה באף אבל במכתב שהבאתי מהרופאה אז היא כתבה שזה בסדר הבעיה ורק אם אני אצטרך ניתוח אז אני אעשה אבל כרגע הניתוח לא דחוף.
ונתנו לי פרופיל 64^
אנונימית
באותו הנושא: