8 תשובות
לי בחיים לא ענו אז אני אומרת לך שלא
לא
יענו לך רק על מחיקת משתמש.
יענו לך רק על מחיקת משתמש.
לא נראה לי
לא חושבת:/
כנראה שלא
שואל השאלה:
כתבתי להם על מחיקת משתמש
כתבתי להם על מחיקת משתמש
אנונימי
אחלה תמונה
לפעמים כן לפעמים לא.
באותו הנושא: