5 תשובות
לא מקללות, לא מרביצות.
ומקובלת לא כל כך, הקטע הזה לא חשוב לי.
ומקובלת לא כל כך, הקטע הזה לא חשוב לי.
אנונימי
אני שונא מוות בנות שמקללות, אם הן מרביצות חלש כזה לחברה שלהן אז אין לי בעיה, לא אכפת בעניין המקובלות.. אני גם לא שופט על הגובה על המשקל או על הגוף וכן אני אוהב בנות מצחיקות..
חח בת שמרביצה זה אבוגבר..
חח אם הבנתי נכון. זה שמעליי... אתה תותח!
אנונימית
אני אוהב את הבחורה שראיתי בסרט באינטרנט אבל אני לא חושב שתרצי להיות כמותה...
אנונימי
באותו הנושא: