2 תשובות
כן וכן.
עצה שלי אבל, אל תקני משם. הבעלים של אמזון הוא חלאה, מתעללים בעובדים. לא מגיע לו שקל.
עצה שלי אבל, אל תקני משם. הבעלים של אמזון הוא חלאה, מתעללים בעובדים. לא מגיע לו שקל.
עושים משלוחים ואפילו לדעתי יש אמזון בישראל ובעיקרון כולם בערך עושים הנחות בבלאק פריידיי
באותו הנושא: