2 תשובות
כן וכן.

עצה שלי אבל, אל תקני משם. הבעלים של אמזון הוא חלאה, מתעללים בעובדים. לא מגיע לו שקל.
FML
עושים משלוחים ואפילו לדעתי יש אמזון בישראל ובעיקרון כולם בערך עושים הנחות בבלאק פריידיי