8 תשובות
כי ככה זה.. זה לא מעצבן
זה מעצבן אבל ברור שהם יתנו פרח למי שיש לו אותה דעה כמו שלו
כן
הם שאלו שאלה "תודו" גם לדעות שפחות רציתם לשמוע
כן ואי אני תמיד מצפה לזר ורדים על הזמן היקר שלי
טוב אבל אם אני יגיד עכשיו שאת מטומטמת ושכולם נותנים לכולם פרחים את לא תתני לי פרח נכון? את רואה כי הדעה שלי מנוגדת לשלך
אנונימית