4 תשובות
אולי כי אין לך חשבון אתה לא יכול לכתוב תגובות בלי חשבון תפתח חשבון ואז תוכל להגיב .
3*
שואל השאלה:
זה לא נותן לי למה
אנונימי
תחלץ על התגובה שלו ותתחיל לכתוב רגיל
לוחץ על התגובה שלו.