9 תשובות
כי יש הרבה שמש?
בנגב יש המון שמש
בנגב אין הרבה בניינים כך שהשמש אפקטיבית יותר
בנגב אין הרבה בניינים כך שהשמש אפקטיבית יותר
ללונה, לא ניתן לכמת (מהמילה כמות) את השמש, היא כוכב ולא ניתן למדוד אותה בכמויות אלא לפי פרמטרים מסויימים ואת הגודל שלה. לאלפקה, התשובה שלך הגיונית.
אין כמעט ימים גשומים - כלומר יש הרבה אור שמש
שטח אדמה לא משמש לבנייה ולכן הוא מאוד זול
שטח אדמה לא משמש לבנייה ולכן הוא מאוד זול
שואל השאלה:
תודה:)
ויש לי עוד שאלה:
מה הן דרכי ההתמודדות עם המחסור במים בנגב?
תודה:)
ויש לי עוד שאלה:
מה הן דרכי ההתמודדות עם המחסור במים בנגב?
אנונימי
התפלת מים לצורכי השקיה
שואל השאלה:
אני צריך למנות 3 דרכים
אני צריך למנות 3 דרכים
אנונימי
אין לי עוד
אולי התקנת חסכמים? שתיית מי תהום?
אולי התקנת חסכמים? שתיית מי תהום?
שואל השאלה:
בסוף הצלחתי תודה
התשובה הייתה
לאגור מי שטפונות ברחבי המים ובערבה,
הובלת מים ממרכז הארץ לנגב,
מי קולחין לצורכי חקלאות ומים שפירים לשתייה.
בסוף הצלחתי תודה
התשובה הייתה
לאגור מי שטפונות ברחבי המים ובערבה,
הובלת מים ממרכז הארץ לנגב,
מי קולחין לצורכי חקלאות ומים שפירים לשתייה.
אנונימי
באותו הנושא: