6 תשובות
אולי הם לא רוצים שיראו את החדר
לא, זה שיעור. אין חדירה לפרטיות.
שואל השאלה:
יש רקעים
אנונימי
"חדירה לפרטיות"
זאת לא חדירה לפרטיות. הגזמת.
פשוט אני חושבת שהמורים צריכים לכבד אותנו ולהבין שלא בא לנו להדליק מצלמות.
מה שהכי הכי לא בסדר אלה המורים שאומרים "מי שלא מדליק מצלמה יורד לו בציון" זה באמת הגזמה.
לא באלי להדליק מצלמה, מה הבעיה?
זאת לא ממש חדירה לפרטיות..
שמחתי לעזור,
סולמה זאהיר :)
שואל השאלה:
אמרתי חדירה לפרטיות כי ככה כותבים פה בשאלות
אנונימי
לא מדליקים מצלמות בגלל שיש כאלה שלא נראים טוב בבוקר והם לא יסתדרו עכשיו במיוחד בשביל הזום...
אני אישית מדליקה כי אני על הכוונת של המורות