8 תשובות
יאפ
כן
אין לי חברים וגם אני לא רוצה.
כולם משעממים ולא מעניינים
כולם משעממים ולא מעניינים
אנונימית
ממש לא
אנונימית
אין לי חברים אפשר להגיד
אבל יש לפחות בן זוג שהוא הבסטי שלי
אבל יש לפחות בן זוג שהוא הבסטי שלי
נופ
כן
באותו הנושא: