8 תשובות
אין לי חברים וגם אני לא רוצה.

כולם משעממים ולא מעניינים
אנונימית
ממש לא
אנונימית
אין לי חברים אפשר להגיד
אבל יש לפחות בן זוג שהוא הבסטי שלי