4 תשובות
סורי על נפשך כל עוד את יכולה יקירתיי!!!!
תסעי משם מהרר
הכל בסדר, קורה.
פשוט תדברי עם מישהו מהצוות ניקיון או מהאחראים ותודיעי להם שיש הצפה בשירותים. זאת העבודה שלהם
פשוט תדברי עם מישהו מהצוות ניקיון או מהאחראים ותודיעי להם שיש הצפה בשירותים. זאת העבודה שלהם
שואל השאלה:
אבל אני לא רשעה שאני משאירה חהם את זה??
אבל אני לא רשעה שאני משאירה חהם את זה??
אנונימית
באותו הנושא: