21 תשובות
אני מציירת קומיקס על ה"חיים שלי" כזה משולב עם דברים שלא היה לי אומץ לעשות באמת, משולב עם חלומות מוזרים שהיו לי / הרגשות פשוט הכל!
אני הורדתי אפליקציה
יומן וזה כיף ממש משתפת שם איך עבר עליי היום ואז מסתכלת בימים שאני עצובה על ימים שמחים יותר
שואל השאלה:
^^וואו נשמע מיוחד, שיהיה בהצלחה :))
^איזה אפליקציה? וממש יפה שככה את עושה, זה באמת נשמע טוב :))
אנונימית
שואל השאלה:
והאמת שלא לזה כל כך התכוונתי חחח, אבל עדיין היה נחמד לשמוע את זה :))
אנונימית
אהה את התכוונת על הרגשות שלנו כיומן כזה? לי קשה להביע את הרגשות שלי בכתב אז אני מציירת את היום שלי (כמו לכתוב ביומן) ומוסיפה אלמנטים כמו שאמרתי , רגשות וכאלו
שואל השאלה:
לא האמת שהתכוונתי לאנשים שכותבים ספרים, או מדמיינים המשכים לסדרות וכזה.. אבל לא נורא, הכל טוב, שמחה ששיתפתם :)
אנונימית
טוב אני ינסה לענות על מה שאפשר
ההרגשה היא טובה,זה מרגיע ומשחרר וזה כזה ממש עוזר לי לסדר את הבלאגן של המחשבות שלי ולהבין דברים
כשאתה כותב וממציא משהו חדש זה גם מרגיש אושר כזה,לאיודעת להסביר זה מרגש כזה לאיודעת כמו לברוא וליצור משהו חדש
הדמיון זה גם המקום שאני תמיד בורחת אליו כשאני ברגעים קשים ,זה עוזר לי לשכוח מכל הבעיות
אני מדמיינת הכל מדברים מציאותיים(כמו דברים שפחדתי להגיד או שיחות שהייתי רוצה לעשות אחרת)עד ממלכות בידיונות או עצמי בסרטים/ספרים כזה
וגם בכתיבה אני די מתנסה בהכול,שירים,סיפורים קצרים,לפמעים זה גם סתם פריקה או קטעים קצרים כאלה אני גם עובדת על ספר רציני
וזהו ניראלי אני מקווה שזה עזר איכשהו

אה עכשיו אני רואה שפיספסתי קצת אוקי אז לא אף אחד כמט לא יודע מזה רק כמה חברות קרובות ואני לא זוכרת ממד איך סיפרתי עלזה
שואל השאלה:
יואו את לא מבינה כמה זה עזר, תודה! :)))
האמת שאני כל הזמן רק דמיינתי והכל, ועכשיו אני מתנסה גם בכתיבה, ואני די התחלתי ספר רציני גם עכשיו. בנוגע להרגשה, לא הייתי בטוחה אם זאת רק אני ככה והכל.. חשבתי כבר שאני מוזרה או משהו חחח. אשמח אם תוכלי גם להסביר אם סיפרת למישהו על כל זה, ואם כן אז איך סיפרת ואיך היה, זה יכול גם לעזור לי ממש :))
אנונימית
יואו איזה יופי לשמוע
גם אני שמחה לשמוע שאני לא המוזרה היחידה אני לא ממש סיפרתי עלזה האמת רק לשני חברות לאחת לא ממש סיפרתי פשוט אני לומ דת בפנימייה וכשראיתי שהכתיבה עוזרת לי החלטתי שאני כותבת כל לילה לפני השניהואז חברהשלי ראתה אותי ושאלה עלזה אז סיפרתי לה
ולחברה השניה חח זה אולי ישמע לך קצת מוסר אבל הייתי ממציאה לה סיפור לפני השינה כל לילה כי רצתה לעשון מוקדם וזה היה עוזר לה ואז היא פשוט כל הזמן חפרה לי כזה מאיפה יש לך את הרעיונות האלה?אז הסברתי לה כזה היה מוזר כי הם ממש התלהבו משום מה ועכשיו מנדבים אותי כל פעם שצריכים משהו שצריך בו כישרון כתיבה אבל זה גם הקלה קצת לאיודעת להסביר
שואל השאלה:
וואי ממש מגניב
יפה שסיפרת להן, לי האמת קשה לספר לאנשים. לא יודעת, אני מרגישה כאילו יחשבו שזה מוזר או משהו, או שלא יבינו אותי.. את מבינה למה אני מתכוונת? סיפרתי נגיד להורים שלי בערך כזה ומרגיש לא יודעת.. כאילו לא מבינים אותי וזה.. ואני מבינה מה שאת אומרת מבחינת ההקלה, אני חושבת שאני באמת אחוש הקלה אחרי שאני אספר לחברות שלי למרות שזה בטח יהיה מוזר חחח, אבל אני חוששת ממה שחשבו ומאיך שזה יראה והכל.. גם את הרגשת ככה בעבר? סליחה אם אני חופרת פה עם שאלות, פשוט ממש כיף שיש סוף סוף מישהי שמבינה אותי חחח, ושגם כמוני, ונחמד ממש לדבר :)
אנונימית
ואו אני כולכך מבינה אותך!ובטח שהרגשתי ככה בעבר אני עדיין מרגישה את זה לפעמים האמת אני עדיין קצת מתפדחת שהבנות בכיתה שלי ידעו אתזה או המשפחה שלי
אני מבינה לגמרי למה זה מפחיד ואיך כזה אין איך לספר את זה או להסביר כדי שיבינו את הכוונה אבל אני חושבת שכן כדאי לך לספר החיחם הראו לי הרבה פעמים שכלונו קצת מוזרים וכולנו אוהבים דברים קצת מוזרים אין לך מה להתבייש כי מסצבר דאנשים מאוד מבינים לפחות האנשים שקרובים אלייך
ואין לך על מה להתנצל זה לגמרי בסדר לא חפרת ךי וגם אם כן זה ממש נחמד למצוא מישהו שמבין/עבר אותו דבר וגם לי ממש נחמד :)
אני כותבת שנים ובמשך כל הזמן הזה אנשים מסביבי ידעו שאני כותבת. משפחה, חברים, בשלב מסוים אפילו אנשים מבית הספר (בתור מישהי שהיא לא ילדה פופולארית) והצבא. פשוט כי זה חלק כל כך חשוב ומהותי ממני, ואף פעם לא ניסיתי להסתיר אותו. כן היו אנשים שהבינו יותר ופחות, אבל אף פעם לא קיבלתי תגובה מעליבה וכו.
חשוב לי להדגיש שאנשים שכותבים לא נדירים, ואת יכולה למצוא אותם בהרבה מקומות. אני אישית משתמשת בוואטפד אבל את יכולה לבדוק גם את mypen, טייל סיפורים, אינסטה וקבוצות כתיבה בפייסבוק לסיפורים. אם את רוצה להתחבר עם אנשים אחרים שכותבים את תמיד יכולה לפנות לאחד מהמקומות האלו.

אני חושבת שאת צריכה פשוט לקחת בחשבון שלא כולם יבינו את מה שאת עושה או יתחברו אליו, אבל אין בו בושה ואין שום סיבה להתבייש בו. זה תחביב מקסים בסופו של יום^^
אה ושכחתי לענות על השאלות המרכזיות שלך כי התרכזתי בתגובות וופס xd

הנה התשובות:
- אני כותבת בערך עשר וחצי שנים.
- אני כותבת הרבה סגנונות, בעיקר סיפורים ארוכים בז'אנרים של מותחנים, רומנטיקה, פנטזיה, מתח, ועוד. אני אוהבת לכתוב גם סיפורים קצרים, קטעים ספרותיים ומפעם לפעם אפילו שירה.
- כשאני כותבת אני... טוב, תמיד כיף לי לכתוב ולתת לסיפור להתפרש בפני, להכיר את הדמויות שבו ואת התכנים שבפנים. אני נהנית מכתיבה וגם מתהליך ההרכבה והיצירה של הסיפור. אני תמיד מרגישה שזה גורם למוח שלי לפעול ולי פשוט לקבל עניין. אני גם ממש אוהבת להתחבר אל התכנים שאני כותבת, להרגיש בשביל הדמויות, להימתח בשבילן וכו. אישית אני כותבת דברים שהייתי שמחה לקרוא, אז אני נהנית מהתהליך^^
- לא ממש היה לי קשה לספר לאנשים שאני כותבת. אולי כי תכלס זה היה מגיל צעיר, אבל זה חלק מאוד משמעותי ממני שאף פעם לא היה לי הצורך להסתיר.
תודה רבה על כל הפרחים!:)
ולילה טוב
שואל השאלה:
וואו תודה לשתיכן! אין לכם מושג כמה עזרתן לי. זה גם ממש מרגיש טוב לגלות שיש עוד כמוני ושאני אולי לא כזאת מוזרה אחרי הכל, ובאמת שמבינים אותי.. ממש תודה!❤ ואשמח אם תרצו אולי לדבר עוד מתישהו או אם אוכל לדבר גם אם אצטרך עצות או סתם בכללי.. :)) (זאת אומרת, רק אם בא לכן)
אנונימית
שואל השאלה:
^^בכיף, תודה לכן על כל העזרה והשיחה הזאת! :))
לילה טוב
אנונימית
^בשמחה:),ואני אשמח להמשיך לדבר איתך מתישהוא אם תרצי....
בטח, תרגישי חופשייה לפנות ליעוץ או מה שלא יהיה^^ שמחה לשמוע שעזרתי ואת ממש לא מוזרה. לפחות לא בגלל שאת כותבת xd
שואל השאלה:
חחח סבבה, אשמח להמשיך לדבר מתישהוא :))
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה! :))
אנונימית
את מהממת ממש חמודה באמת