9 תשובות
בגלל התנך והמאהבת של אברהם איך קוראים לה
כי יהודים הוא זרע יצחק וערבים הם זרע ישמעאל ,ליצחק וישמעאל יש אותו האב-אברהם.
אז הילדים של האחים הם בני דודים
יצחק וישמעאל הם כאילו האבות שלנו ושלהם.
שלנו יצחק שלהם ישמעאל
אנונימית
כי שתיהם עמים שמיים (ממשפחת העמים השמיים)
אה שנייה חשבתי כתבת ערבים ויהודים בכלל..
אנונימי
יותר נכון ערבים ויהודים כי האיסלאם זו רק דת בניגוד ליהדות שזו דת אתנית
אלה שני עמים שמים שמקורם מאותו אזור, אז יש להם אבות משותפים
כי כאילו לאברהם היו שני בנים ראשיים- יצחק וישמעל, כשאמא של ישמאל זאת הגר ואמא של יצחק זאת שרה אז כאילו הם אחים למחצה ואז כמה דורות אחר כך ליצחק היו נכדים תאומים- יעקב ועשיו. יעקב התחתן עם כמה בנות ממשפחת נחור- לבן- לוט (אחים של אברהם) ועשיו התחתן עם הצד של ישמעל.
לפני שהתאומים נולדו (יעקב ועשיו) היתה נבואה שמכל אחד יתפתח עם גדול, ואומרים שהיהודים הם בני יעקב והערבים בני עשיו.
אנחנו הצאצאים של יצחק, והמוסלמים צאצאים של ישמעאל שהוא אח חורג של יצחק(אותו אבא לא אותה אמא).
^מיאו מיצי

האיסלאם זו הדת הכי צעירה בעולם,
היהדות הכי עתיקה בעולם