8 תשובות
כן.
כן זה כיף אבל אני לא חוגגת כמו שצריך לפי הדת
חוגגת הכל (חוץ מאלה של חוץ לארץ חו''לל)
לא לפי המסורת.
אבל בגדול כן.
אבל בגדול כן.
אני כן אבל חא לגמרי עוקבת אחרי החוקים
לא ממש
נגיד פסח לא (כיאילו לפעמים אנחנו מנצלים את זה לארוחה משפחתית אבל רגילה, כיאילו סתם הזדמנות להיפגש עם המשפחה אבל לא באמת חוגגים את החג)
פורים כן כי בבית ספר סוגשל חוגגים
ובחנוכה אני רק מדליקה חנוכייה
בשנה האחרונה לא היה לי כוח אבל עדיין רציתי להדליק בשביל הכיף כי כשהייתי קטנה ממש אהבתי להדליק חנוכייה אני לא יודעת אם השנה אני אדליק
המשפחה שלי חילונים אז גם כשהאמנתי באלוהים לא באמת חגגתי
נגיד פסח לא (כיאילו לפעמים אנחנו מנצלים את זה לארוחה משפחתית אבל רגילה, כיאילו סתם הזדמנות להיפגש עם המשפחה אבל לא באמת חוגגים את החג)
פורים כן כי בבית ספר סוגשל חוגגים
ובחנוכה אני רק מדליקה חנוכייה
בשנה האחרונה לא היה לי כוח אבל עדיין רציתי להדליק בשביל הכיף כי כשהייתי קטנה ממש אהבתי להדליק חנוכייה אני לא יודעת אם השנה אני אדליק
המשפחה שלי חילונים אז גם כשהאמנתי באלוהים לא באמת חגגתי
כן חגים זה אחלה דבר אני חוגג אתזה בשביל משפחה וזה זה כיף כזה
כן כי המשפחה חוגגת מתוך מסורת, בחיים הבוגרים שלי אני אחגוג חגיםש אני אוהבת נגיד חנוכה ושבועות
באותו הנושא: