11 תשובות
יותר בכיוון של רצח אבל פסדר
וואו כן.
ברור יקירה
מאוד אני רואה פרה שמנה אני נמשך אליה
כשמבשלים ומכינים אותן כמו שצריך אז כן.
אבל אם אוכלים את הבשר שלהן כשהוא עדיין טרי יש סיכוי גבוה לקבל סלמונלה וגם זה חסר טעם.
אבל אם אוכלים את הבשר שלהן כשהוא עדיין טרי יש סיכוי גבוה לקבל סלמונלה וגם זה חסר טעם.
הרגע אכלתי טעים
וואו פרה זה הכי טעים
אני לא יכולה להגיד בשבילך מה טעים אבל אני יכולה להגיד לך שאני אוהבת עוף (תרנגול) אבל לא בשר (פרה) אבל זאת דעתי.
אבל מה כן אני יכולה להגיד על בטוח זה שהם ממש בריאים
אבל מה כן אני יכולה להגיד על בטוח זה שהם ממש בריאים
כן טעים
לי כן, אבל רק מרמת בישול מסוימת.
(יותר אוהב בקר, עוף כמעט ולא)
(יותר אוהב בקר, עוף כמעט ולא)
באותו הנושא: