5 תשובות
תפסיקי להיות תלויה בה.
תשחררי ממנה היא תבין לבד מה היא הפסידה ועד כמה היא טעתה
מבינה, הייתי במצב הזה. קודם כל תדברי איתה על זה. אם היא לא מבינה ומתעצבנת, פשוט תפסי מרחק... תנסי למצוא חברים חדשים אני יודעת שזה קשה אבל עדיף לא להיות בקשר איתה בקשר רעיל מאשר להיות לבד ...
שואל השאלה:
היא באמת צריכה להעריך אותי והדרך היחידה זה שאני אהיה חסרה לה הבעיה שלא משחקים בי חבל שיהיה מאוחר מידי
אנונימית
תדברי איתה. תגידי לה שאת חושבת שהוא באמת לא טוב בשבילה, לא מקנאה, אלא מאהבה ודאגה אליה. אם היא לא תבין והיא תישאר איתו ופשוט תתעלם ממך ותבוא לבכות לך, אל תתייחסי אליה בחזרה. אם את רואה שהיא ממש כאילו נהיית במצב גרוע ברמה של לא מחייכת בכלל, תפני אליה ושלא תעניין אותך הדעה שלה. תסבירי לה שאת רוצה רק את הטוב בשבילה, לא באלך שיהיה לה רע. תגידי לה שאת תמיד פה בשבילה אבל כשאת צריכה אותה היא לא פה בשבילך והיא איתו. היא תבין איזו טעות היא עשתה. אם לא, זאת כבר בעיה שלה. את עשית כל מה שיכולת כדי שיהיה לה טוב ושהיא תהיה שמחה, היא לא רצתה להקשיב לך.
היי, אני בידיוק באותו מצב והיא השיגה ממני ביטחון והתחילה להתחבר לילדים ופשוט נטשה אותי:)
מבינה אותך ככ
אנונימית