6 תשובות
לא
No?
לא נעים לי שצחקתי סליחה
ולא בטח קרה לה משהו
לא. זרימת הדם שלהם נהיית יותר חלשה כשהם גוססים וזה אומר שהפעימות לב שלהם עומדות לעצור ולבסוף.. המוות.
4AM
היא כנראה גססה אבל לא מסיבות טבעיות.
רכב שפגע בה או משהו וגרם להתקף.
לא מחזה נעים.
לא
זה נקרא פרפורים, זה קורה גם לבני אדם
אנונימי