7 תשובות
מדברים גם וגם
אנונימי
שואל השאלה:
עכשו עושים מחא רק על נשים
אנונימית
העולם אוהב להתמקד בבעיה אחרת כל פעם אפילו שגם אלימות כלפי נשים זאת בעיה גדולה בפני עצמה אבל חבל שלא עושין משהו גם לגבי זה
שואל השאלה:
אבל זה נגד גננות לא נגד הורים
הורים זה הרבה יותר גרוע
אנונימית
יש גם אלימות נגד גברים, כל המחאות האלה זה סתם מיותר לדעתי.
מחאה נגד אלימות בכללי זה הגיוני, אין שום סיבה להפריד בין נשים וגברים.
בטח שמדברים
בטח שמדברים