22 תשובות
דרך הבנק או משהו בסגנון
אין לך מה לעשות עם זה כבר אם את רואה שיורד הרבה כסף את חייבת לפנות למשטרה
שואל השאלה:
מה למשטרה מה אני יגיד להם
תתקשרו לבנק לבטל את זה
שואל השאלה:
זה יקח זמן לבטל עד אז יכולים לקחת לה מלא בבקשה תעזרו לי אני בוכה פה
שואל השאלה:
מה אני יגיד לבנק???ואת מה לבטל תאשראי או תעיסקה שעשיתי איתם?
יש מוקד במשטרה אני חושבת שיכול לאתר את כל האתרים האלה ולעצור את הדברים הלא חוקיים שהם עושים כי יכול להיות שגם אם תבקשי מהבנק לבטל זה לא יעזור אם יש להם את הפרטים אבל תנסי. כי היו מקרים
שואל השאלה:
בבקשה ממכם אל תגידו שאין אפשרות אני יודעת שזה טיפשי אבל כבר רציתי לעשות משהו לעצמי בגלל זה סבתא שלי היא הבנאדם הכי חשוב לי לא יודעת מה אני יעשה אם יקחו לה מספיק אין לה כסף בבקשה רק תגידו לי מה לעשות
שואל השאלה:
אבל הכרטיס שלה הוא חדש היא יכולה לבטל אותו?
לבטל עסקה
שואל השאלה:
ואם אני יתקשר למשטרה והם יעצרו את זה לא יקחו לה תכסף?
שואל השאלה:
אני יודעת מה כתבת אבל האשראי שלה הוא חדש יכולים לבטל לה אותו עדיין אם היא תגיד את זה?
שואל השאלה:
איך מבטלים תעסקה הזאת? זה אתר התחזות של סלקום
שואל השאלה:
לסיים מה ?אני לא יכולה להתקשר עכשיו ואתה בטוח שאתה מבין בזה?
פשוט תנסי מה שהוא אמר ותראי במקום להתעקב
שואל השאלה:
אני ינסה אבל עכשיו סגור
שואל השאלה:
רגע אבל אי אפשר נגיד סבתא שלי עשתה עם הכרטיס הישן בסופר ועדיין לא משכו נגיד כסף יכולים לטבוע אותה על זה לא?
שואל השאלה:
אבל הבעיה היא לא רוצה לבטל תכרטיס היא רוצה לבטל תעיסקה שעשיתי עם הרמאים האלה אתם יודעים אולי איך אני יכולה לבטל?
שואל השאלה:
אבל הם אמרו שהם יקחו רק 3 שח זה רמאות זה אתר שמתחזה לסלקום אי אפשר לטבוע אותם או לבטל תעיסקה כי היה כתוב שם זה עד ה32 בדצמבר ועשיתי רק פעם אחת
שואל השאלה:
הקשבתי לך ותודה ממש עזרת לי אבל אני רוצה עוד עצות כי בכל מקרה הבאתי להם תפרטים שלי יש כאלה שזה קרה להם והצליחו לבטל את זה?
שואל השאלה:
אבל הם נוכלים זה לא באמת יהיה 32 בדצמבר
שיבטלו את הכרטיס, עושים אתזה במקום
24/7 ואחכ שתזמין כרטיס חדש
אנונימית