9 תשובות
משחררים
מתקשרת לשירות לקוחות ומגישה תלונה.
אנונימית
תתלונני
אנונימית
תלוי מאיפה הזמנת.
אם זה מחו"ל - משאירה הודעה בתיאור המוצר שלא התקבלה ההזמנה. לקוחות יראו שהוא לא שולח את הפריטים אז לא יקנו ממנו - לכן רוב הסיכויים שישלח לך.
אם זה בארץ - ניגשת פיזית למקום ומבקשת מנהל או אחראי.
אם זה מחו"ל - משאירה הודעה בתיאור המוצר שלא התקבלה ההזמנה. לקוחות יראו שהוא לא שולח את הפריטים אז לא יקנו ממנו - לכן רוב הסיכויים שישלח לך.
אם זה בארץ - ניגשת פיזית למקום ומבקשת מנהל או אחראי.
מתלוננת על השירות.
שואל השאלה:
אבל לא עונים לי בשירות לקוחות ניסיתי להתקשר פעם אחת והבטיחו לי שיום למחרת יחזור נציג ושום נציג לא חזר ואז ניסיתי להתקשר אליהם שוב פעמיים ולא ענו לי^
זה חנות בתל אביב
אבל לא עונים לי בשירות לקוחות ניסיתי להתקשר פעם אחת והבטיחו לי שיום למחרת יחזור נציג ושום נציג לא חזר ואז ניסיתי להתקשר אליהם שוב פעמיים ולא ענו לי^
זה חנות בתל אביב
אנונימית
אבל זה בעיה שלך יכול להיות שבאותיות הקטנות אין החזרים ואם תתבעי אותו הוא יכול להבוא עלייך בהפוך
אז תלכי פיזית לחנות תתלונני או שתמשיכי לנסות להתקשר עד שיענו
אנונימית
שואל השאלה:
יש החזרים והחלפות הם בעצמם אמרו לי שדיברתי איתם עוד לפני שהזמנתי תנעליים והחנות שלהם סגורה כרגע
יש החזרים והחלפות הם בעצמם אמרו לי שדיברתי איתם עוד לפני שהזמנתי תנעליים והחנות שלהם סגורה כרגע
אנונימית
באותו הנושא: