26 תשובות
שואל השאלה:
https://www.youtube.com/watch?v=by4syywlhes
אנונימי
אני ממש אוהבת שירים ביפנית!!
תאמת אני לא מתחברת
ואני מכירה את השיר הוא כזה חמודד
לא ממש אוהב בכנות
מעדיף שירים שאני מסוגל להבין את המילים שלהם לגמרי...
אני יכולה לשמוע רק שירי פתיחה של אנימות ביפנית. זה נחמד.
כן אני ממש אוהבת את השיר הזה.
ואני לא שומעת שירים ביפנית בדרך כלל אבל אני אוהבת את הסגנון.
שואל השאלה:
אממ לא יודע, לא תמיד אני צריך להבין את המילים בשביל להתחבר לשיר ולדעת אם הוא שמח עצוב או מדכא אותי...
בכנות, אני מבין את השפה היפנית אז אני די מבין על מה השיר בגדול והשיר הזה כלכך יפה
אנונימי
10 מ10 (כל הטופ 10 שירים שלי זה גרסאות מלאות של פתיחים של בלאק קלובר לול)
נשמע טוב אבל אני מעדיפה שירים שאני מבינה את המילים שלהם
שמעתי את השיר שכתבת לא ככ התחברתי
ואני לא מכירה שירים ביפנית אז אין לי ככ דעה על זה..
הנה- שיר ממש יפה, זה פתיח 20 של וואן פיס
^אני מודה שאם זה היה באנגלית הייתי הרבה יוצר מתחברת.. השיר עצמו טוב אבל אני ממש לא מתחברת לשפה אז זה מציק לי כזה
אנונימית
אנונימית
הקאבר לשיר הזה באנגלית הוא 10, ברמה של השיר המקורי.
ממליץ לנסות
אני מתה על השיר הזה!!
מה השם?^
"" שאומר "רוץ בלילה" או "תברח בלילה"
הפתיחים של נארוטו הרגיל 1-6
הפתיחים של שיפודן 1-16
הפתיח הראשון של טוקיו גול
הפתיח הראשון והשלישי של אטאק און טיטאן
של מחברת המוות

ממש טובים והמוזיקה היפנית ממש טובה
Am.
מת על שירים ביפנית יש לי פלייליסט שלם
gurenge-lisa מושלם
אוהב מאוד שירים ביפנית בנוגע לשיר ששמת כבר מכיר אותו הוא נחמד
שואל השאלה:
הפתיחים של נארוטו מושלמים
אנונימי
נחמדים
נה...הפתיחים של נארוטו לא טובים
bloody stream
so no chi no sadameו
טובים
ממש משמח לראות שאמנים כאלו מקבלים יותר ויותר יחס ונהיים פופולארים לעומת פעם.
eve וגם yorushika כבר מקבלים הרבה יחס במדיום האנימה שזה בכלל מדהים, השיר החדש של ג'וג'וטסו מטורף, וגם hana ni bourei של הסרט עם החתול מדהים.