2 תשובות
היי.
אחרי שהכנת את הקהוט את צריכה להעתיק את הקישור של הקהוט ולשלוח לה במייל או בוואטסאפ.
בהצלחה רבה!!
אחרי שהכנת את הקהוט את צריכה להעתיק את הקישור של הקהוט ולשלוח לה במייל או בוואטסאפ.
בהצלחה רבה!!
צריך להביא לה את שם המשתמש שלך
באותו הנושא: