14 תשובות
אל תרדפי אחריי מישהו שלא רודף אחרייך
שואל השאלה:
אז מה אתן אומרות לא לשלוח לו מה אתה שקט או משהו כזה?
אנונימית
תפסיקי לכתוב לו
לא לרדוף, לא לשלוח.
מגיע לך יותר טוב מזה.
שואל השאלה:
הוא כאילו לא אמור להיפרד ממני אז? (17)
אנונימית
תיפרדי את ממנו.
אומייגד כולה לא שלח הודעה אולי הוא לא יודע איך להגיב או שהוא לחוץ או שהוא מתבייש
אני אגיד לך משהו עליי אני אישית יש לי אגו ענק או אפילו לא אגו סתם לא באופי שלי אני לא אשלח לאותו אחד הודעה עד שהוא שולח לי גם אם אנחנו בקטע וגם שהוא שולח אני עונה די יבש, זה לא אומר שאני פחות אוהבת אותו או שלא רוצה אותו זה פשוט האופי שלי ממליצה לך לדבר איתו על זה פנים מול פנים ולראות מה נסגר. אם הוא אומר לך שלא מתאים לו אל תרדפי אחריו יש מלא דגים בים
(:_
אנונימית^
היא אומרת שנמאס לה לרדוף אחריו שזה אומר שהיא רדפה אחריו עד עכשיו, והיא גם שלחה לו הודעה ושאלה אותו איך הוא והוא אפילו לא שאל אותה בחזרה
מגיע לה יותר מזה
ג'יזס פאק ילדי סטיפס זה הסוג אנשים הכי מפגר שראיתי, לא כתב לך הודעה ראבק מה "תיפרדי ממני לא מגיע לך מישהו כזה הוא נוראי" פאק תרגעו תנשמו הילד סך הכל ענה לה טיפה יבש, אפילו לא סינן! הוא יכול להיות לחוץ, הכל יכול להיות, דיי להגיד דברים בלי לחשוב וואו
תחכי, אולי הוא לחוץ, אולי הוא עסוק.
הוא ענה קצת יבש.
מה להיפרד?!
אנשים פה טיפה הגיון!
שואל השאלה:
תודה לכולם
אנונימית
כן אולי הוא לא יכל לענות באותו הרגע והיה לו חשוב לענות לך משהוא קטן לפחות ולא לסנן
אל תרדפי אחריו יראה שאת לא מתעניינת והוא התחרפן ויעשה תעבודה יקח קצת זמן אבל יבוא