3 תשובות
שואל השאלה:
^ טבע אותי אישית לא כזה מעניין אבל בסדר
אנונימי
מועדונים ומסעדות זה לא העולם היפה,הטבע והנופים זה העולם היפה
העולם הזה מדהים ויפה וכדאי לטייל הרבה ולחיות את החיים ולראות דברים יפים
xm1