3 תשובות
שואל השאלה:
סתם כי אני ממש שונאת אותו וזה בטח יהיה מביך
סתם כי אני ממש שונאת אותו וזה בטח יהיה מביך
אנונימית
לול האקס שלי שכן לי ואנחנו לא נפגשים,גם אם כן אז פשוט ממשיכים כרגיל
הכל טוב
הכל טוב
למה לפחד?
באותו הנושא: