3 תשובות
שואל השאלה:
סתם כי אני ממש שונאת אותו וזה בטח יהיה מביך
אנונימית
לול האקס שלי שכן לי ואנחנו לא נפגשים,גם אם כן אז פשוט ממשיכים כרגיל
הכל טוב
למה לפחד?