14 תשובות
אין לי מושג אני לא נשקלת כי זה לא מעניין אותי :)
כן עשיתי דיאטה וירדתי 5 קילו ואז עליתי 3 קילו
אני גאון
אני גאון
עליתי . אכל הגוף התעצב- נהיה בצורה שונה
עליתי חצי קילו ממרץ
נשארתי חתיך כמו שאני
עליתי 3 קילו
אני שמחה שזה קרה כי הייתי במשקל טיפה נמוך
אני שמחה שזה קרה כי הייתי במשקל טיפה נמוך
ירדתי איזה 2 קילו
ירדתי 4 קילו בערך.
עליתי איזה 4 קילו ודווקא רציתי להוריד אני מבואסת
ירדתי לא מזמן
ואז עליתי בחזרה למשקל הרגיל שלי
ואז עליתי בחזרה למשקל הרגיל שלי
ירדתי אין לי מושג כמה ואפילו לא עשיתי כלום
מסתבר שירדתי
ירדתי 4 קילו וליטרלי לא עשיתי כלום חוץ מקקי
ירדתי 4 קילו וליטרלי לא עשיתי כלום חוץ מקקי
ירדתי מלא...
התחלתי בסביבות 69 קילו בזמן הקורונה והגעתי לכמעט 84
אנונימי