9 תשובות
כן ממי
ממש לא הרבה עושים את זה (אני לפחות)
אני קורא לפלייליסטים שלי בשמות כמו english ו english 2 וזה מחרפן כל פעם כשאני אומר לסירי להשמיע אותם
אני יותר מוזר
אני יותר מוזר
לא, זה כל הכיף חיח
לקרוא לשיטס בשמות שרק את מבינה מה הם מסמלים.. מתחביביי.
לקרוא לשיטס בשמות שרק את מבינה מה הם מסמלים.. מתחביביי.
לא
שואל השאלה:
אחח אין עליכם אנשים,תודהה
אחח אין עליכם אנשים,תודהה
אנונימית
גם איי עולה אל זה
חחח זה אש
לא,בכלל לא מוזרה דווקא רעיון חמוד