9 תשובות
כן ממי
ממש לא הרבה עושים את זה (אני לפחות)
אני קורא לפלייליסטים שלי בשמות כמו english ו english 2 וזה מחרפן כל פעם כשאני אומר לסירי להשמיע אותם
אני יותר מוזר
לא, זה כל הכיף חיח
לקרוא לשיטס בשמות שרק את מבינה מה הם מסמלים.. מתחביביי.
שואל השאלה:
אחח אין עליכם אנשים,תודהה
אנונימית
גם איי עולה אל זה
חחח זה אש
לא,בכלל לא מוזרה דווקא רעיון חמוד