4 תשובות
שואל השאלה:
אני קונה איפון
אני קונה איפון
אנונימית
אה אז אני לא יודעת
אולי ksp
אולי ksp
אנונימית
כן יש ראיתי פרסומת על גלאקסי
שאם קונים מקבלים 400 שח מתנה לקניות
שאם קונים מקבלים 400 שח מתנה לקניות
אנונימית
פחות
באותו הנושא: