5 תשובות
בדרכ לא מודיעים אם לא התקבלת ואז את מבינה לבד
תלוי, יש כאלה שאומרים אחרי יומיים ויש שבועיים, לי אמרו אחרי שבוע
כולם אומרים שהלך להם גרוע בראיון אל תדאגי
יש לך חברים שגם עשו ראיון?
בדרכ לוקח להם בסביבות השבוע וחצי לענות, אם הם לא כותבים תוך שבועיים שלושה אז..
אבל באמת אין סיבה שלא תתקבלי