9 תשובות
כן זה קורה להרבה .
טיפ ממני , כל פעם שזה קורה לך קח/י מסטיק
יאפ
אצלי זה כשאני עצבנית.
כשאני בלחץ אני שותה מים וחסרת תיאבון.
לא, אבל אמא שלי ככה זה משהו ידוע אצל אנשים
כן
מה זה תחילים
האמת לא.
אני שותה מים, תמיד כשאני מפחדת.
אמא שלי למדה לזהות את זה וזה לא טוב.
לא