14 תשובות
כן , אני אוהבת כי הוא זמר טוב ובן אדם טוב לא כזה אכפת לי מאיך שהוא נראה כל כך
נשבעת שכע כי אני נמשכת לאופי שלו יותר מי היופי שלו בדיוק כמו כל שאר האנשים.....
שואל השאלה:
לא הוא לא, הוא חתיך. אם הוא היה מכוער רצח כאילו שמן עם חצקונים וממש מכוער בקושי יכול לזוז, הייתן אוהבות אותו?
אנונימי
אני לא מקשיבה לפנים שלו אני מקשיבה למוזיקה שלו אז כן
היופי שלו הוא רק בונוס
האופי שלו והערכים שלו זה מה שהופך אותו לאחד מהאנשים האהובים עליי בעולם
לא מה
הקול שלו והאישיות שלו לוקחים היופי זה רק בונוס
כן.
אני אוהבת אותו בגלל האופי שלו, בגלל זה שהוא בן אדם מדהים שמתייחס לאנשים בכבוד, לא בגלל שהוא חתיך הורס :))
וואו ככ.
האופי זה מדהים הוא מקבל כל אדם ותומך בכולם
הוא הלך להפגנות של blm וגם תומך בקהילה הגאה
המוזיקה שלו גם טובה והקול שלו וואו
נראה לי שכן
שהתחלתי לאהוב אותו בכלל לא חשבתי שהוא חתיך, גם לא חשבתי שהוא מכוער אבל פשוט לא חשבתי שהוא חתיך
וואו נמאס לי מאנשים שמשכנעים את עצמם שכולם שטחיים וזו התשובה והאפשרות היחידה שנכונה
זה לא ולא כולם שטחיים :)
כן אני אישית עדיין הייתי מעריכה את הבן אדם שהוא כי הוא באמת טוב מידי, אבל לדעתי היה הרבה פחות התלהבות סביבו ובספק אם הוא היה מתפרסם ככה כי כאלה שלא נראים טוב במספיק בעיניי אנשים לא תמיד מתפרסמים ולצערי ככה זה עובד ובטוח יש כאלה שאוהבים או לפחות הכירו אותו בגלל איך שהוא נראה, אז אם זה רלוונטי..
אנונימית
כן, הוא במילא לא הטעם שלי ואני שומעת אותו כי הוא זמר טוב
כן חלק גדול ממני מעריץ אותו בזכות מי שהוא, בלי האופי שלו זה לא הוא
בדיוק זה לא שלא נאהב אותו רק כי הוא מכוער הוא פשוט בן אדם מדהים
הארי הוא הבן אדם הכי טוב שראיתי וזה לא מושפע מהמראה והמשקל שלו. וגם הקול האלוהי שלו לא קשור לזה אני מעריצה אות בגלל שהוא אדם מדהים וזמר מעולה