התחברות הרשמה

נשיקה ראשונה בכיתה ז זה סבבה?

27 בנובמבר 2020, 18:07
נשיקה ראשונהבאיזה גילנשיקהגיל    
6 תשובות
זה לא כלכך משנה
U
Umii
מוקדם מידי יקירתי
ש
שרה דל ריי
כן
N
NinaDobrev
זה סבבה, זה מוקדם מדי ולא רציני מעדיף שתחכי קצת
מ
מה אתם עושים בסטיפס
אכן
L
Luckiest
מוקדם
"
"Stips"
באותו הנושא:
נשיקה בפה בכיתה ה' באמת או חובה נחשבת לנשיקה הראשונה שלי?
נשיקה ראשונה בכיתה ח' זה סבבה?
נשיקה ראשונה בגיל 13 (כיתה ז') עם ילד בן 15.5 (כיתה י') זה בסדר?
נשיקה ראשונה וחבר ראשון בכיתה ז' גיל 13 סבבה?
נשיקה ראשונה גיל 13.9 כיתה ח', סבבה?
איך קרתה הנשיקה הראשונה שלכם? איזה כיתה?
איזה גיל זה סבבה לנשיקה ראשונה לדעתכם?
נשיקה צרפתית ראשונה בכיתה ו' קצת מוגזם לא?
נשיקה ראשונה בכיתה ז' זה נוראמלי?
נשיקה ראשונה שלי (כיתה ח') עם ילד בכיתה י' זה סבבה?
נשיקה ראשונה בכיתה ז', בעד או נגד? למה?