11 תשובות
לך על זה, כל עוד יש כסף - תבזבז ותקנה מה שבא לך. (במידה נורמלית)
לא יקירי זה המון כסף..
תקנה לפטופ יקירי
אבל אם יש לך כסף לזרוק מי אני שיידבר
תקנה לפטופ יקירי
אבל אם יש לך כסף לזרוק מי אני שיידבר
שואל השאלה:
תודה
תודה
שואל השאלה:
ואם בא לי של אפל?
ואם בא לי של אפל?
קניתי אותו לאחרונה, זה באמת איכותי וממש טוב, אבל זה תלוי אם יש לך כסף עליו כי הוא כן יקר .
ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש לא
יקר פיצוצים ולא שווה את הכסף
יקר פיצוצים ולא שווה את הכסף
שואל השאלה:
זה בחמות??.
זה בחמות??.
יש לי מקבוק אייר 2019 ואני פשוט מאוהבת אצלי כבר יותר משנה וזה הדבר הכי טוב שקרה לי . גם טלוויזיה גם מחשבים ללימודים גם טלפון לשיחות עם חברים קיצר פשוט מושלם אם אתה יכול ויש לך מספיק כסף זה חדמש אחת הקניות !
אבל יכול להיות שאם אתה בן 13 אז זה לא כזה שימושי חחח כאילו אני משתמשת בו בעיקר ללימודים אז לא יודעת. מה שכן יחזיק לך הרבה זמן זה אמין רצח
overprice, יש מחשבים פי אלף יותר זולים ובערך שווים לפי החומרה, גם אני אישית ממש לא אוהב macos, מעדיף windows.
הנה. שמח?
באותו הנושא: