16 תשובות
עדיין מחפש
אנונימי
החברים האמיתיים בגיל 10-11
וגם ב13
ואני מאמינה שאכיר עוד עם השנים
כיתה ב.

אותם חברים מכיתה ב
כשעליתי לחטיבה פגשתי חברים טובים שנפרדתי מהם כשעברתי עיר לצערי.
אני בכיתה י'א עכשיו ופגשתי אותם בגיל 12.
4AM
החברות הקרובות שלי עוד מהיסודי ואחת ממש טובה הכרתי לפני שנה אז כיתה י
אנונימית
עדיין לא מצאתי
בכיתה א' מצאתי את החבר הכי טוב שלי שאני מדבר איתו מאז כל יום כל היום כבר יותר מ11 שנה
שואל השאלה:
כיף לכם
אנונימית
ביסודי לא זוכרת איזה גיל
חמישה חודשים
החברה הכי טובה שלי גיל 9 ושאר החברות 17-16
אמיתיים? בצבא.
החבורה שאני בה שאני אוהבת אותה הכי בעולם וסמכת עליהן בעיניים עצומות אלה בנות שהכרץי אותן בגן שעד עכשיו ומי שלא מהגן הכרנו בחטיבה
אנונימית
כיתה ח
בחיפושים...כבר 16 שנה...
הייתה מאז ומתמיד חברה שתמיד ידעתי בלב שהיא תהיה באיזה יום הבסטי שלי למרות שהיא לא סבלה אותי והנה בתחילת 2020 בקורונה הקשר שלנו התפתח ונהיינו יותר מאחיות