10 תשובות
כן גם לדעתי. יש מקומות הרבה יותר טובים
באמת יש מקומות יותר טובים אבל נגיד שאני רוצה לעשות הזמנה של בגדים זולים ויפים אז שיין זה נחמד
מי לא מושפע מהסביבה שלו? ולמה זה דבר רע? ולאו דווקא. זה נכון שכנראה פחות היו קונות משם אם לא טיקטוק, אבל יש שם דברים חמודים לדעתי.
אני קונה משיין ואין לי טיקטוק או אינסטגרם, אני פשוט חושבת שהם יחסית זולים ויש להם דברים יפים
אממ אין לי טיקטוק, אבל כן קצת מהסביבה, פשוט הדברים שם יפים ואני צריכה בגדיםם
מה קשור? המחירים שם נוחים והאיכות של הבגדים ממש טובה והזמנתי פעם אחת ואני הולכת להזמין עוד הרבה פעמים
אולי כי זה זול ואין לנו כסף לבזבז 100 שקל על חולצה אחת
אנונימית
דווקא יש שם בגדים יפים
אבל כן אם לא היו מפרסמים בטיקטוק אף אחד לא היה יודע על הקיום של האתר
זה בסך הכל בגדים, אבל כן לדעתי הרבה בנות קונות משם עכשיו כי זה הפך לטרנד
מה מה הקשר? יש בשין את כל סוגיי הסטייל והרבה בנות מוצאות שם בגדים ממש יפים ובמחירים מעולים

על מה המינוסים? המחירים שם ממש טובים