8 תשובות
הוא לבן במקרה?
אנונימית
אפתה?
כנראה שזאת אפתה/אפטה
אם זה זה אז כן זה נורמלי וזה יכול להיגרם מכל מני סיבות
כנראה אפתה, אם זה מאוד כואב וממשיך ככה לפנות לרופא והוא יבדוק שזה לא משהו חמור יותר.
אם זה רק אפתות אז יש טיפול תרופתי.
פסיכופטית סמים לא שוטפים^
שואל השאלה:
הראשון היה לבן את השני לא ממש הצלחתי לראות .שניהם ממש כאבו..השלישי לא ברור כזה
אנונימי
זה כנראה אפתות, או דלקת /כיווה
אפתות זה מורגש וזה לא נעים ושורף אבל זה עובר לרוב אחרי כמה ימים / שבוע וחצי שבועיים..
שואל השאלה:
מובן, תודה לכולכם
אנונימי