6 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יודעת כל כך... מה טוב? כאילו משהו שהוא ישחק וזה לא יהיה מעפן
אני לא יודעת כל כך... מה טוב? כאילו משהו שהוא ישחק וזה לא יהיה מעפן
אנונימית
אם הוא משחק בקבוצה אז בדרך כלל נותנים שם לאיזה מישהו כסף והוא קונה את המדים של הקבוצה שלו אבל אני מאוד אופתע אם הוא משחק שם ולא עשה את זה כבר
בכול מקרה תבררי איזה מדים הוא צריך של הקבוצה שלו או סתם של הקבוצה שהוא אוהד בnba ותקני לו (שמי לב שזה יכול להגיע גם לכמעט אלף שקל אם זה משהו איכותי)
בכול מקרה תבררי איזה מדים הוא צריך של הקבוצה שלו או סתם של הקבוצה שהוא אוהד בnba ותקני לו (שמי לב שזה יכול להגיע גם לכמעט אלף שקל אם זה משהו איכותי)
אנונימי
ויש את זה היום בכול חנות של בגדי ספורט בעיקר של נייק והמספר בדרך כלל צריך להיות של שחקן שהוא אוהב
אנונימי
מה זה לעזאזל חליפת כדורסל?
שואל השאלה:
חולצה ומכנס יקרים בטירוף וקוראים להם בגד לכדורסל
חולצה ומכנס יקרים בטירוף וקוראים להם בגד לכדורסל
אנונימית
חחח
אני משחק כדורסל ואני יודע שה"חליפה" זה חרטא
אבל יש כאלה שאוהבים את זה
אני משחק כדורסל ואני יודע שה"חליפה" זה חרטא
אבל יש כאלה שאוהבים את זה
באותו הנושא: