20 תשובות
נשאר איתה, תומך בה
אנונימי
מנתקת קשר
שואל השאלה:
אבל אני לא תומכת בהומופובים
אבל אני לא תומכת בהומופובים
אנונימית
אממ הייתי מנסה להסביר לה למה לא להיות הומופובית אבל לא הייתי מפסיקה להיות חברה שלה בגלל זה
זה תלוי כמה זמן אתן חברות אולי את יכולה לשנות את דעתה
זה תלוי כמה זמן אתן חברות אולי את יכולה לשנות את דעתה
היא כבר לא חברה יותר
תומך.
מפסיקה לדבר איתם למאו
חצי מהחברים הכי טובים שלי מהקהילה וגם אני אין לי ככ אופציות
חצי מהחברים הכי טובים שלי מהקהילה וגם אני אין לי ככ אופציות
עוזרת לה בכל מצב
מנתקת קשר
למזלי היא לא
למזלי היא לא
הייתי מנסה להתעלם
מנסה להסביר לה למה היא טועה ואם היא ממשיכה אז אני אנתק קשר
אנונימי
כלום זכותה לחשוב ככה וזה סבבה שיהיו לנו דעות שונות.
כל עוד זה לא הופך אותה או אותו לבריון, אז זו דעה לכל דבר העיקר שתדע לשמור אותו לעצמה ולכבד כאלו שמאמינים וחושבים אחרת ממנה.
כל עוד זה לא הופך אותה או אותו לבריון, אז זו דעה לכל דבר העיקר שתדע לשמור אותו לעצמה ולכבד כאלו שמאמינים וחושבים אחרת ממנה.
הייתי אומרת לה: הומופוביה זאת לא דעה, זאת רק שנאה. ולמה ב2020 להראות לילד תמונה של בן ובת מתנשקים זה בסדר אבל בן ובן או בת ובת זה לא בסדר? מי החליט? למה אנשים משתמשים במילה הומו כקללה? ואז אם אומרים להם "הומו זה לא קללה" הם יגידו שזה מחלה. זה ליטרלי דוחה ואני לא מבינה למה כל השנאה הזאת ומה זה מפריע לאנשים המשיכה המינית של מישהו אחר. תתעסקו בעניינים שלכם. זה לא אמור להזיז לכם...
זה דעה, והיא חברה שלך גם אם יש לכן דעות שונות, וגם אם הדעה שלה לא בסדר ולא צודקת.
זה קרה לי, וניתקתי איתה קשר וזה מרגיש מדהים
ואו נשמע מצב קשה, אם כמה שזה קשה הייתי מנתקשת את הקשר, לא מבינה הומופובים.
הייתי מנסה להסביר לה למה זו חשיבה ממש לא נכונה בלשון המאוד מעטה ,ואם היא חא הייתה מבינב או מקבלת אז הקשר היה מנותק, אבל כל החברות שלי תומכות בקהילה הלהטב"ית
הייתי במצב הזה. היא לא הייתה מאוד הומופובית ולא הייתה לה בעיה שיהיו להם זכויות היא פשוט חשבה שזה לא טבעי ושזה משהו שמגיע מהבית ושיט כזה וניסיתי להסביר לה שזה לגמרי טבעי ושזה לא קשור אבל זה לא עזר. בכל מקרה ניסיתי להתעלם מזה כי היא הייתה אחלה חוץ מזה והיא לא דיברה על זה גם יותר מידי רק אם הגענו לנושא. תעשו ככה גם אתן. בסוף ניתקתי איתה קשר אבל מסיבה אחרת שלא קשורה לזה
ניתוק קשר :-)
מנתק קשר אני שונא הומופובים
באותו הנושא: