11 תשובות
אם לא מתאפשר לכם להיפגש יותר אז כן..
אנונימית
כן
ברור
הכי טוב ככה
קשר בריא
זה אפילו עדיף
ברור, אם אין אפשרות יותר.
כן אם אין אפשרות ליותר מפעם אחת בשבוע
ברור.העיקר שיש בניכם אהבה ורצינות