התחברות
הרשמה
אני אצל סבתא שלי משעה 5 מתי ללכת?
28 בנובמבר 2020, 18:53
סבתא
לילה
3 תשובות
עוד כמה זמן. תתפנק/י קצת לא קרה כלום:)
י
יום טוב לך שיהיה
כשבאלך, בעיקרון אני חושב שלפני 19:30.
(
(You only live once (YOLO
מתי שבא לך
M
Ms.Jackson
באותו הנושא:
פדיחה ללכת בערב עם אמא שלי ואולי סבתא שלי ל BBB
ללכת לסבתא 3 שעות זה מספיק ? מ11 עד2
סבתא שלי גוססת מסרטן ואמא שלי מכריחה אותי ללכת לבית הספר!
אם הייתם הורים הייתם מביאים בייביסיטר שאתם לא מכירים באמצע הלילה לילדה בת 2 וחצי כי הסבתא רוצה ללכת הביתה? לשעתיים כזה
ללכת ל3 שעות אם הבית ספר יותר משעה נסיעה או להבריז?
אני צריך ללכת עם סבתא שלי עוד שעה לבדיקה בבית חולים ואין לי כוח ללכת מה לעשות???
עד כמה אני מפגרת אם מחר אני רוצה ללכת לקבר של סבתא שלי על הבוקר?
כדאי לי ללכת מחר לבית ספר בשביל שעתיים מתמטיקה, שעתיים אנגלית, שעה חופשית ומגמה?
לאן אפשר ללכת לטייל עם דודה סבתא וילד בן שנה?
ללכת לסבא וסבתא שלי או לא?
הגיוני לדעתכם שמגעיל אותי ללכת לשירותים אצל סבא וסבתא שלי אז אני