התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על השם רפאל לבן?

28 בנובמבר 2020, 20:47
שםחוות דעתשמות יפים    
8 תשובות
ממש אוהבת
princess_
שם יפה, איו כלכך מה להגיד עליו.
א
אנדר וויגין
נחמד 6/10
w
white heart
אני ממש אוהבת
כ
כינוימקורימאוד
שם יפה
נ
נמשכת לאתיופים ;)
שם כל כך יפה
1
10188xq
מהמם
l
luvhanx
סבבה כזה
H
Hiiiiiiiiiii
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על עידן רפאל חביב?
מה אתם חושבים על השם רפאל?
שלום סטיפסונים :) בשעה טובה אני בהיריון (יש לי בת ) ואני מטלבטת עם לקרוא לה רפאל או גל, מה אתם חושבים?
מה אתם חושבים על השם רפאל לבן?
שון רפאל (שם משפחה) מתאים? שם שני רפאל?
מה אתם חושבים על השם רפאל ???
מה אתם חושבים על מאי רפאל?
ילד בן 4 שקוראים לו רפאל דוד. מה יותר חמוד שם חיבה אודי או רפי או פשוט רפאל ??
מה אתם חושבים על רפאל בכר?
מה אתם חושבים על השם רפאל?
רק אני חושב שמגדלים את יאיר רפאל (מבית ספר למוסיקה) כגיי?