6 תשובות
אסון
גיליתי את האתר ולא קרה כלום
שואל השאלה:
סיימ יהיה ממש נוראי שאפילו fxp יהיה טוב יותר
סיימ יהיה ממש נוראי שאפילו fxp יהיה טוב יותר
אנונימית
לגמרי
חחח אוי האנשים בfxp... דפנטלי בני מיני הנבלות המתנשאים,הם וstack overflow.
שמעי,כל הסנובס מכירים פשוט בוחרים לא להתרועע פה
שמעי,כל הסנובס מכירים פשוט בוחרים לא להתרועע פה
אוי
באותו הנושא: