6 תשובות
לדעתי זו טעות כי שניהם היו יכולים לקבל רייטינג הרבה יותר גבוה אם היו משדרים בימים שונים
דעתי היא שממש לא אכפת לי
ומן הסתם שלאח הגדול
מי שרוצה לראות את שני התכניות במקביל שיראה בטלוויזיה ובמקביל בנייד.
אני לא רואה אח הגדול ומזמן הפסקתי לראות מהזמר במסכה.
יש תחרות בין הערוצים מן הסתם... ובטוח לפח הגדול יהיה יותר רייטינג.
לפי דעתי עשו בשביל הרייטינג חד משמעית , ואממ אני חושבת שיהיה יותר רייטינג לפתיח של האח הגדול
ברור שלאח הגדול איזה מפגרים