3 תשובות
אני חושבת שכדאי שתגידי להן בדיוק מה שכתבת פה.
הן אמורות לדבר איתך אם משהו מפריע להן ולא ללכת בדרך עקיפה
שואל השאלה:
אחת מהן אמרה שהן לא רצו להתנפל עליי עם זה אבל אני לפעמים לא שמה לב אז צריך לבוא ולהגיד לי ואני אשפר את זה
אנונימית
אז תכתבי להן בדיוק את זה!